TERMENI SI CONDITII

Termenii și condițiile din cadrul acestui magazin online sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (garanții), O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piata, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor comerciale incorecte. Aceste acte normative se aplică consumatorilor. Persoanelor juridice li se aplică prevederile Legii 287/2009 privind Codul Civil.

Conform OUG 34/2014, un contract de vânzare la distanta reprezinta orice contract încheiat între profesionist şi consumator fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul (confirmarea acceptării comenzii de catre profesionist), în temeiul căruia profesionistul se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul se angajează să plătească preţul acestora,

Vanzatorul întreprinde toate diligentele profesionale pentru a asigura acuratetea informatiilor de pe acest website (inclusiv preturi) motiv pentru care, pentru asigurarea certitudinii informatiilor, toate comenzile efectuate de catre dvs vor parcurge un proces prealabil de confirmare a stocului si pretului inainte ca sa-si ia anagajamentul contractual de va transfera proprietatea produselor.

Toate informațiile prezente în acest site sunt oferite cu bună credință. Imaginile publicate pe website sunt conforme cu realitatea, însă uneori nuanțele culorilor produselor pot să difere ușor, datorită procesului de execuție a fotografiilor sau a setarilor monitorului dvs sau pot aparea mici diferențe de design/grafică ale produselor. De asemenea exista posibilitatea, puțin probabilă, de a apărea erori de natura tehnică sau de conținut, legate de specificații tehnice sau chiar de prețuri, stocuri sau disponibilitatea produselor, care pot aparea de exemplu la comenzile efectuate între orele de lucru sau datorita lipsei conexiunii internet cauzata de furnizorii de servicii de comunicații electronice, etc situațiile descrise anterior nefiind exhaustive, etc.

Dacă, în ciuda tuturor diligențelor realizate de societatea noastră, pe interfața magazinului online s-a afișat un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs sau o categorie de produse, dintr-o posibilă eroare de sistem, fără intenția de a induce in eroare potențialii consumatori, va vom comunica ( în cazul în care efectuati o comanda) prețul real și corect, în cunostința căruia dvs aveti dreptul de a nu accepta oferta modificată. Societatea noastră este obligată să confirme comanda la un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs, datorită interdicției de a comercializa produse sub prețul de achiziție, decât în condițiile legii.

Confirmarea receptionarii si preluarii comenzii NU echivaleaza cu acceptarea comenzii in sensul incheierii contractului intre societatea noastra si dvs. Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii, pe un suport durabil (ex: email), de catre vanzator a acceptarii comenzii, in speta, confirmarea disponibilitatii stocului si angajamentul de a transfera proprietatea asupra produselor catre cumparator si implicit emiterea facturii fiscale

Termene

Toate termenele incluse în termeni si conditii se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice. Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, societatea noastra prelungeşte termenul în mod corespunzător.

Preturi

Prețul, modalitatea de plată şi termenul de plata sunt specificate în Comandă. Vă vom emite o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligația dvs fiind să precizați în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare. Toate prețurile sunt finale si  includ TVA. Prețurile sunt afișate pe paginile de produs, la finalizarea comenzii, precum și la secțiunea de comenzi, disponibilă în contul de Cumparator (dupa caz). Prețurile sunt valabile la momentul accesării paginii unde acestea sunt afișate, Vânzătorul rezervându-și dreptul de a le modifica oricând, fără niciun preaviz sau notificare prealabilă. Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia.  Clientul are obligația de a opta pentru modalitatea de plată aleasă mai înainte de plasarea comenzii, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de plasare a comenzii.

Conditii de livrare

Societatea livreaza GRATUIT (fara costuri) produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către dvs, fără întârziere nejustificată şi în orice caz in termenii de livrare standard de 2-3 zile) SAU în decurs de, cel mult, 30 de zile de la momentul încheierii contractului. In cazul în care nu ne indeplinim obligatia de a livra produsele la momentul convenit cu dvs. sau în termenul de maxim 30 zile, dvs. aveti dreptul de a solicita efectuarea livrarii într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanţelor. În cazul în care nu vom livra produsele în termenul suplimentar respectiv, aveti dreptul, după caz, la rezilierea contractului. La rezilierea contractului, societatea noastra va rambursa, fără întârzieri nejustificate, toate sumele plătite în temeiul contractului cu dvs. şi în decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia de terminare a contractului.

Montaj

Efectuam servicii de montaj a produselor vandute contra cost pe tot teritoriul Romaniei, pretul de montaj va fi comunicat clientului inainte de efectuare comenzii, pe suport durabil (contract de vanzare)

Servicii de analiza a apei

Efectuam servicii de analiza a apei a urmatorilor parametri: Ph, duritate, conductivitate (TDS), nitrati, nitriti, fier, dupa cum urmeaza:

  • Analiza de apa este efectuata cu testere rapide si este realizata in vederea dimensionarii si furnizarii de solutii personalizate de sisteme de tratare a apei pentru potentiali clienti. Ele au valabilitate doar in relatie cu dimensionarea solutiilor tehnice furnizate de catre societatate noastra.
  • Analizele pe care le efectuam in aceste conditii sunt gratuite fara a conditiona un potential client de a achizitiona un sistem de tratare a apei de la societatea noastra. IMA CONCEPT EUROPE nu garanteaza onorarea tuturor cererilor, ele se vor efecta in masura disponibilitatii logistice. Pentru probele de apa trimise la punctul de lucru, solicitantul este obligat sa achite contravaloarea transportului, altfel coletul se va refuza.
    Exceptii: Analizele efectuate nu constituie buletine de analiza oficiale si nu pot fi folosite in relatie cu terte parti, altele decat societatea noastra. Nu efectuam analize de apa pentru persoane fizice sau juridice care au instalate sisteme de tratare a apei achizitionate de la terte parti, diferite de societatea noastra.

Dreptul de retragere

Dvs. beneficiati de o perioada de 14 zile pentru a va retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele direct legate de returnarea produselor. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile din ziua in care dvs. sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de catre dvs., intra in posesia fizica a produselor sau ziua in care dvs. sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de dvs., intra in posesia fizica a ultimului produs /ultimei piese (in cazul in care dvs. comandati printr-o singura comanda produse multiple/piese care vor fi livrate separat)

Exercitarea dreptului de retragere

Dvs beneficiați de o perioada de 14 zile de la momentul primirii produsului pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionalitatii produsului, asa cum ați face-o daca ați achizitiona un produs dintr-un magazin fizic. Daca nu sunteți multumit de produs aveți dreptul de a vă  retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Inainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile), sunteti obligati sa ne informati cu privire la decizia dvs de retragere din contract. In acest scop, aveti la dispozitie formularul standard de retragere mentionat mai jos sau puteti face orice alta declaratie neechivoca prin care va exprimati decizia de retragere din contract specificand produsele achizitionate (e-mail / fax / posta, etc) iar noi va vom comunica, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere.

Model standard de formular de retragere

Obligatiile dvs in cazul retragerii

Dvs sunteti obligat sa returnati produsele catre societatea noastra (sau unei persoane autorizate de catre societatea noastra sa receptioneze produsele), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia dvs de retragere din contract, prin transmiterea formularului de retragere sau prin orice declaratie neechivoca mentionata la sectiunea “Exercitarea dreptului de retragere”. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de dvs inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile. 

Dvs suportati doar costurile directe legate de returnarea produselor. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Obligatiile noastre in cazul retragerii

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Cu exceptia cazului in care recuperam noi produsele, avem posibilitatea legala de a amana rambursarea platii pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea dvs conform careia ati trimis produsele catre noi, fiind valabilă data cea mai apropiată

Răspunderea pentru manipularea necorespunzătoare a bunurilor

Pe perioada celor 14 zile, sunteți responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii bunurilor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării bunurilor. Aveți posibilitatea de a deschide ambalajul pentru a avea acces la conținutul acestuia dacă bunuri similare sunt în mod obișnuit expuse neambalate în magazine. În acest sens deteriorarea ambalajului doar prin simpla sa deschidere nu reprezintă un motiv de diminuare valorii produsului. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, trebuie să mânuiți deschiderea ambalajului bunurilor cu grija necesară fără a-l deteriora. Returnarea produselor fără ambalajul original sau cu degradarea anormală a ambalajului precum și cu foliile de protecție aplicate pe articol indepărtate (acolo unde este cazul) poate fi considerată o degradare a bunurilor.

Diminuarea valorii produsului

În cazul în care  bunurile au fost utilizate într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, dreptul de retragere nu este exclus însă veți răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor, care este evaluată de societatea noastră de la caz la caz pe baza unui document justificativ de diminuare a valorii și poate varia ca procent din valoarea achitată de dvs.

Diminuarea valorii bunurilor poate consta într-o serie de costuri de aducere la starea inițială de produs nou (inclusiv înlocuire piese, componente subansambluri, etc). În cazul în care, după aceste operațiuni, astfel de bunuri nu mai pot fi vândute ca produse noi, acestea vor fi vândute ca bunuri de ocazie (second hand) la un preț semnificativ mai mic, caz în care diminuarea valorii va consta și în pierderea de venit pentru societatea noastră ce va fi justificată în mod obiectiv.

Situații care conduc la diminuarea valorii produsului returnat

  • Testarea si utilizarea reala a produselor care intră în contact cu apa  care lasă în mod inevitabil urme;
  • Uzarea/degradarea/distrugerea  produsului sau a unor componente ale acestuia ca urmare a manipulării sau utilizării defectuoase sau în condiții extreme.
  • Degradarea vizibilă a unui produs sau a unor componente ale acestuia, ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de întreținere/utilizare sau a mențiunilor din certificatul de garanție.
  • Returnarea produselor fără ambalajul original sau cu degradarea anormală a ambalajului a produselor.
  • Testarea produselor cu indepartarea sigiliilor/foliilor de protecție aplicate pe produse sau pe dispozitive electrice, electronice și electrocasnice.
  • Modificari fizice sau optice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, taieturi, intervenții neautorizate si/sau alte defecte ce le poate prezenta un produs neconform

Exceptări de la dreptul de retragere

În conformitate cu prevederile legale, intră în categoria produselor exceptate de la retur,bunurile sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.„ În această categorie se regăsesc produse pentru care există motive reale de igienă și de protecție a sănătății pentru utilizarea unui sigiliu, care poate consta în folie sau ambalaj de protecție. Odată ce ambalajul a fost desigilat, bunul pe care îl conține nu mai poate fi niciodată comercializat, din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dat fiindcă însăși natura acestui bun face imposibilă sau excesiv de dificilă luarea de către noi a unor măsuri care să permită repunerea sa în vânzare.

Astfel, sunt exceptate de la retur următoarele categorii de produse care sunt desigilate de consumator, lista nefiind exhaustiva: anumite filtre, consumabile purificatoare, consumabilele pentru filtre (cartuse), testere apă sau alte componente sigilate.

Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare

Costuri suportate de catre cumparator:

Veti asigura costurile de retur si transport curier in cazul caruia renuntati la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului.

Costuri suportate de catre vanzator:

Asiguram costurile de transport (retur) in cazul in care produsul nu este conform cu specificatiile din oferta de pe site, a produsului ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda dvs sau a produsului nefunctional sau a coletelor ce prezinta deteriorari la receptie. In cazul in care ati optat pentru montajul produselor de catre societatatea noastra, inclusivcosturile de demontare sunt asigurate gratuit.

Transferarea riscului

Livrarea produselor catre dvs cade in responsabilitatea noastra. În cazul contractelor în care societatea noastra livrează produsele către dvs (inclusiv prin intermediul unui societati de curierat), riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat abia în momentul în care dvs sau o parte terţă desemnată de dvs, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul va este transferat in cazul exercitarii dreptului de retragere din contract, în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către dvs să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către societatea noastra, fără a aduce atingere drepturilor dvs faţă de transportator.

Recenzii

O recenzie/review este o opinie personală sub formă de text si/sau rating (număr de stele acordate de la 0 la 5) acordată unui produs, care provine de la un cumpărător  care a utilizat sau a achizitionat efectiv produsul. Societatea noastră permite menționarea recenziilor pe website și oferă acces la recenziile consumatorilor (cumpărătorilor) privind produsele însă nu garantează că acestea provin doar de la consumatori care au achiziționat și utilizat produse. Recenziile sunt verificate prealabil înainte de a fi publicate pentru a nu conține injurii sau limbaj licențios sau care poate contraveni legislației în vigoare sau bunelor moravuri.

Garanțiile și drepturile asociate acestora

Pentru acordarea garanției este necesară prezentarea dovezii faptului că ați achiziționat bunul de la societatea noastră. Garanția este oferită de societatea noastră în calitate de vânzător în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. Constatarea neconformităților și asigurarea garanției sunt în responsabilitatea vânzătorului. Garanția de conformitate pentru bunuri noi se acordă pe o perioadă de 2 ani de la momentul livrării (respectiv de 1 an pentru un bun de ocazie). In cazul persoanelor juridice, garanția oferită este de 6 luni și se acordă conform prevederilor art 1707-1718 din Codul Civil.

În caz de neconformitate, dvs aveți dreptul de a beneficia de următoarele măsuri corective (în această ordine):

  • aducerea la conformitate prin reparare,
  • aducerea la conformitate prin înlocuire (dacă bunul nu poate fi reparat),
  • reducerea proporţională a preţului (dacă neconformitatea este minoră),
  • încetarea contractului și returnarea contravalorii (dacă repararea sau înlocuirea nu pot fi efectuate).

Aducerea în conformitate prin reparare sau înlocuire se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul în care bunul reclamat intră în posesia societății noastre sau din momentul în care ne informați cu privire la problemele apărute în cadrul garanției (după caz). În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin reparare sau înlocuire, bunul trebuie să intre în posesia vânzătorului, fie prin transmiterea prin curier de către dvs (cu opțiunea deschidere la livrare pentru a efectua constatarea integrității bunului în prezența vânzătprului), fie prindeplasarea reprezentanților vânzătorului la locația dvs pentru bunurile care devin imobile ulterior vânzării (decizia va fi luată de la caz la caz de către societatea noastră). Acestea sunt necesare pentru efectuarea diagnosticării și expertizării aspectelor reclamate și pentru a se constata dacă bunul face sau nu obiectul acordării garanției. Costurile de transport, constatare și diagnosticare sunt gratuite pentru dvs. În cazul în care neconformitatea se confirmă și este remediată prin reparaţie, garanția se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, va fi acordat un nou termenul de garanție de 2 ani pentru bunul înlocuit.

Avem posibilitatea de a refuza aducerea în conformitate a bunului dacă aceasta operațiune ne-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea precum și gravitatea neconformităţii. În acest caz al refuzului, precum și dacă o neconformitate continuă să existe în pofida eforturilor noastre de a o remedia sau dacă reparaţia / înlocuirea sunt imposibile și/sau nu pot fi finalizate în termenul menționat anterior, dvs. aveți dreptul:

  • a preţului achitat pe bun dacă neconformitatea este minoră (caz în care dvs rămâneți în posesia bunului cu deficiențe, nemaifiind nevoie ca bunul să fie predat),
  • de vânzare și implicit returnarea contravalorii bunului (caz în care bunul neconform trebuie sa intre/rămână în posesia vânzătorului).

Dvs. nu aveți dreptul de a obţine direct returnarea contravalorii dacă neconformitatea este minoră, sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii revenindu-i societății noastre în calitate de vânzător. În cazul în care dispunem acordarea reducerii de preţ, aceasta este proporţională cu diminuarea valorii bunului cauzată de neconformitate în comparaţie cu valoarea pe care bunul ar avea-o dacă ar fi în conformitate.

În cazul în care dispunem încetarea contractului de vânzare, vă vom rambursa preţul plătit pentru bunul achiziționat, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cea folosită de dvs pentru tranzacţia iniţială (cu excepţia cazului în care sunteți de acord cu o altă modalitate de plată și fără plata de comisioane suplimentare.)

Garanția NU vi se acordă dacă bunul achiziționat (după caz):

  • a fost utilizat necorespunzător fiind, după caz, expus la umezeală/lichide (în cazul produselor ce au avertismente în acest sens), substanțe chimice corozive, foc, radiații solare, temperaturi ridicate/scăzute, suprasarcini de tensiune, presiuni ridicate/scăzute, lovituri, zgârieturi, poziționări greșite (sau la alte condiții contrare instrucțiunilor specifice ale bunului sau de natură externă) cauzând deteriorarea mecanică, termică, electronică, plastică a acestuia sau a fost utilizat și supus unor suprasarcini ale tensiunii electrice de alimentare și/sau unor presiuni de alimentare cu apă peste nivelurile optime, valorile corecte fiind indicate in cartea tehnică a produsului.
  • a fost asamblat, instalat sau întreținut necorespunzător/defectuos contrar instrucțiunilor specifice din manualul/cartea tehnică a bunului sau eticheta ce însoțesc bunul, de exemplu (listă neexhaustivă): regenerarea cu alt tip de sare decât pastilată, lipsa prefiltării impuritaților mecanice (cf manualului de utilizare a echipamentului), alimentarea cu apă nesigură din punct de vedere bacteriologic (peste limitele admise) pentru sistemele cu membrana osmotică, schimbarea setărilor avansate ale produsului, etc.
  • a suferit intervenții neautorizate, fiind constate după caz, ruperea sau desfacerea sigiliilor/etichetelor permanente ale produsului, numărul de serie și/sau modificarea, deteriorarea sau înlocuirea pieselor/componentelor din interior.
  • prezintă doar o uzură/exploare normală, conform scopului și destinației pentru care a fost produs precum și nivelului de utilizare a acestuia (uzură specifică în funcție de tipul de bun).
  • a fost utilizat în alt scop decât cel casnic (utilizare excesivă, comercială sau industrială) ce conduce la anularea calitatății de consumator sau în alte scopuri decât cele pentru care a fost construit.
  • a făcut obiectul unor calamități naturale precum cutremur, incendiu, inundații, etc

Mentionăm ca obligația de a verifica buna funcționare a sistemelor (analize de laborator) revine în sarcina dvs ca și cumparator. În cazul în care, pe perioada exploatării, în perioada de garanție se constată că datele furnizate de client cu privire la bunurile achiziționate se dovedesc a fi eronate, nu corespund realității de la momentul achiziției sau se modifică  în timp, iar sistemele/bunurile ce fac parte din prezentul contract nu funcționează la parametri optimi, situație confirmată de către reprezentanții societății, aceasta poate conduce la excluderea acordarii garanției.

Următoarele bunuri nu beneficiază de garanție intrucât sunt consumabile:  filtrele, rășini, sare,  garnituri, oringuri, lămpi uv, furtune, cartuse si membrane de osmoza

Recomandări privind ambalarea produselor transmise pentru acordarea garanției

Unele bunuri comercializate pot fi fragile si casante motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încât să ajungă intacte și in siguranță in posesia noastră. Dvs nu sunteți obligat sa păstrați ambalajul original pe perioada acordării garanției insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului.

Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. bunurile nu trebuie să se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul in cazul unui impact. Recomandăm umplerea spațiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singură cutie, trebuie asigurate că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule. 

Se recomandă următoarele tipuri de ambalaje :

  • Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
  • Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
  • Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
  • Cutie de lemn umpluta cu polistiren.    
  • Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.

Informații privind colectarea, tratarea şi eliminarea în condiţii de protecţie a mediului a deșeurilor de echipamente electrice și electronice (DEEE)

Sunt EEE, acele echipamente care sunt dependente de curenţi electrici sau câmpuri electromagnetice pentru a funcţiona corespunzător şi echipamente pentru generarea, transferul şi măsurarea acestor curenţi şi câmpuri, proiectate pentru utilizarea la o tensiune nominală de maximum 1.000 de volţi, pentru curent alternativ, şi 1.500 de volţi, pentru curent continuu;

Echipamentele electrice şi electronice marcate cu simbolul care reprezintă o pubelă cu roţi barată cu o cruce, ca în imaginea de mai jos, fac obiectul colectării selective, deci nu trebuie amestecate cu deșeurile menajere.

WEEE symbol

Persoanele care achiziționează orice echipament electric sau electronic (EEE) de pe acest website au un rol  deosebit în reutilizarea, reciclarea şi alte forme de valorificare a echipamentelor electrice și electronice (DEEE) astfel că vă recomandăm să vă informați cu privire la centrele de predare şi colectare existente, puse la dispoziţia dvs în zona unde locuiți indiferent de producătorii sau alţi operatori care le-au înfiinţat.

DEEE-urile nu se elimină ca deşeuri municipale nesortate, ci se colectează selectiv, utilizatorii  de EEE având obligaţia de a colecta separat DEEE şi de a nu elimina DEEE împreună cu deşeurile municipale nesortate;

DEEE sunt nocive şi nu sunt biodegradabile. Nu depozitaţi DEEE în locuri nesupravegheate (lângă ghenele de gunoi sau în alte locuri publice). Acestea nu numai că sunt un pericol pentru mediu, dar iau şi drumul unei valorificări necorespunzătoare, care implică consecinţe uneori incalculabile pentru sănătatea umană.

Proprietate intelectuală

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

Nu este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Vânzator, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Vanzatorului asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al vanzatorului.

Dreptul de a actualiza continutul site-ului

Societatea noastra isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale website-ului, fara o notificare prealabila a utilizatorilor sau clientilor. Societatea noastra nu va putea fi considerata responsabila pentru eventualele erori aparute pe website din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari efectuate de de catre administratorul website-ului.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente sau prin intermediului platformei europene de solutionare online a reclamatiilor https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

IMA CONCEPT EUROPE CUI 41665133 J26/1823/2019  , Aleea Carpati 35 Targu Mures, jud Mures