Garanția este oferită de societatea noastră în calitate de vânzător în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. Constatarea neconformităților și asigurarea garanției sunt în responsabilitatea vânzătorului. Garanția de conformitate pentru bunuri noi se acordă pe o perioadă de 2 ani de la momentul livrării (respectiv de 1 an pentru un bun de ocazie). In cazul persoanelor juridice, garanția oferită este de 12 luni și se acordă conform prevederilor art 1707-1718 din Codul Civil. Informații detaliate asupra acestor drepturi sunt menționate în certificatul de garanție care insotește produsul/produsele și în secțiunea de Termeni și Condiții
CERTIFICAT DE GARANȚIE SI CONFORMITATE
Numele consumatorului, denumirea bunului și data achiziționării, ce fac obiectul acordării drepturilor privind garanția sunt menționate în documentele fiscale de achiziție ce dovedesc calitatea dvs de consumator, documente care completează acest certificat de garanție și pe care trebuie să le păstrați pentru a demonstra calitatea dvs de client al nostru în caz de solicitare a garanției. Bunul achiziționat face obiectul unui contract la distanță motiv pentru care prezentul certificat de garanție (care prezintă drepturile dvs privind acordarea garanției) vă este oferit pe un suport durabil
Pentru acordarea garanției este necesară prezentarea dovezii faptului că ați achiziționat bunul de la societatea noastră ( FACTURA FISCALA SAU CERTIFICAT DE GARANTIE ) .
ATENTIE !
Factura si garantia produsului se afla in interiorul cutiei produsului. Va rugam sa verificati prezenta acestora si in caz contrar sa solicitati un duplicat in termen MAXIMUM de 48 de ore de la primirea coletului la adresa de email office@keman.ro .
Solicitările ulterioare nu mai pot fi luate in considerare. CU PRIVIRE LA ACEST LUCRU SUNTETI INSTIINTAT SI IN PRIMUL EMAIL PRIMIT DUPA PLASAREA COMENZII.
Garanția este oferită de societatatea noastră în calitate de vânzător în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate clienților persoane fizice și pe teritoriul României. Constatarea neconformităților și asigurarea garanției sunt în responsabilitatea vânzătorului. Garanția de conformitate pentru bunuri noi se acordă pe o perioadă de 2 ani de la momentul livrării (respectiv de 1 an pentru un bun de ocazie). In cazul persoanelor juridice, garanția oferită este de 12 luni și se acordă conform prevederilor art 1707-1718 din Codul Civil.
În caz de neconformitate, dvs aveți dreptul de a beneficia de următoarele măsuri corective (în această ordine):
- aducerea la conformitate prin reparare,
- aducerea la conformitate prin înlocuire (dacă bunul nu poate fi reparat),
- reducerea proporţională a preţului (dacă neconformitatea este minoră),
- încetarea contractului și returnarea contravalorii (dacă repararea sau înlocuirea nu pot fi efectuate), in acest caz vi se vor returna sumele achitate in cont bancar indicat de consumator in termen de max 14 zile .
Aducerea în conformitate prin reparare sau înlocuire se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul în care bunul reclamat intră în posesia societății noastre sau din momentul în care ne informați cu privire la problemele apărute în cadrul garanției (după caz). În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin reparare sau înlocuire, bunul trebuie să intre în posesia vânzătorului, fie prin transmiterea prin curier de către dvs (cu opțiunea deschidere la livrare pentru a efectua constatarea integrității bunului în prezența vânzătorului), fie prin deplasarea reprezentanților vânzătorului la locația dvs pentru bunurile care devin imobile ulterior vânzării (decizia va fi luată de la caz la caz de către societatea noastră). Acestea sunt necesare pentru efectuarea diagnosticării și expertizării aspectelor reclamate și pentru a se constata dacă bunul face sau nu obiectul acordării garanției. Costurile de transport, constatare și diagnosticare sunt gratuite pentru dvs. În cazul în care neconformitatea se confirmă și este remediată prin reparaţie, garanția se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, va fi acordat un nou termen de garanție de 2 ani pentru bunul înlocuit.
Avem posibilitatea de a refuza aducerea în conformitate a bunului dacă aceasta operațiune ne-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea precum și gravitatea neconformităţii. În acest caz al refuzului, precum și dacă o neconformitate continuă să existe în pofida eforturilor noastre de a o remedia sau dacă reparaţia / înlocuirea sunt imposibile și/sau nu pot fi finalizate în termenul menționat anterior, dvs. aveți dreptul:
- fie să obţineți o reducere proporţională a preţului achitat pe bun dacă neconformitatea este minoră (caz în care dvs rămâneți în posesia bunului cu deficiențe, nemaifiind nevoie ca bunul să fie predat),
- fie să obţineți încetarea contractului de vânzare și implicit returnarea contravalorii bunului (caz în care bunul neconform trebuie sa intre/rămână în posesia vânzătorului).
Dvs. nu aveți dreptul de a obţine direct returnarea contravalorii dacă neconformitatea este minoră, sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii revenindu-i societății noastre în calitate de vânzător. În cazul în care dispunem acordarea reducerii de preţ, aceasta este proporţională cu diminuarea valorii bunului cauzată de neconformitate în comparaţie cu valoarea pe care bunul ar avea-o dacă ar fi în conformitate.
Garanția NU vi se acordă dacă bunul achiziționat (după caz):
- a fost utilizat necorespunzător fiind, după caz, expus la umezeală/lichide (în cazul produselor ce au avertismente în acest sens), substanțe chimice corozive, foc, radiații solare, temperaturi ridicate/scăzute, suprasarcini de tensiune, presiuni ridicate/scăzute, lovituri, zgârieturi, poziționări greșite (sau la alte condiții contrare instrucțiunilor specifice ale bunului sau de natură externă) cauzând deteriorarea mecanică, termică, electronică, plastică a acestuia sau a fost utilizat și supus unor suprasarcini ale tensiunii electrice de alimentare și/sau unor presiuni de alimentare cu apă peste nivelurile optime, valorile corecte fiind indicate in cartea tehnică a produsului.
- a fost asamblat,instalat sau întreținut necorespunzător/defectuos contrar instrucțiunilor specifice din manualul/cartea tehnică a bunului sau eticheta ce însoțesc bunul, de exemplu (listă neexhaustivă): regenerarea cu alt tip de sare decât pastilată, lipsa prefiltării impuritaților mecanice (cf manualului de utilizare a echipamentului), alimentarea cu apă nesigură din punct de vedere bacteriologic (peste limitele admise) pentru sistemele cu membrana osmotică, schimbarea setărilor avansate ale produsului, etc.
- a suferit intervenții neautorizate, fiind constatate după caz, ruperea sau desfacerea sigiliilor/etichetelor permanente ale produsului, numărul de serie și/sau modificarea, deteriorarea sau înlocuirea pieselor/componentelor din interior.
- prezintă doar o uzură/explorare normală, conform scopului și destinației pentru care a fost produs precum și nivelului de utilizare a acestuia (uzură specifică în funcție de tipul de bun).
- a fost utilizat în alt scop decât cel casnic (utilizare excesivă, comercială sau industrială) ce conduce la anularea calitatății de consumator sau în alte scopuri decât cele pentru care a fost construit.
- a făcut obiectul unor calamități naturale precum cutremur, incendiu, inundații, etc
Mentionăm ca obligația de a verifica buna funcționare a sistemelor (analize de laborator) revine în sarcina dvs ca și cumparator. În cazul în care, pe perioada exploatării, în perioada de garanție se constată că datele furnizate de client cu privire la bunurile achiziționate se dovedesc a fi eronate, nu corespund realității de la momentul achiziției sau se modifică în timp, iar sistemele/bunurile ce fac parte din prezentul contract nu funcționează la parametri optimi, situație confirmată de către reprezentanții societății, aceasta poate conduce la excluderea acordarii garanției.
Următoarele componente nu beneficiază de garanție intrucât sunt consumabile: filtrele, rășini, medii filtrante, sare, garnituri, oringuri, lămpi uv, furtunuri , cartuse si membrane de osmoza.
Inlocuirea consumabilelor ( filtre , lampi uv, sare ) nu reprezinta interventie neautorizata asupra bunului fiind posibil a se executa de orice persoana respectand instructiunile din manuale.
Inlocuirea rasinii in perioada de garantie, daca este cazul se va face doar de personal autorizat cu rasina recomandata de vanzator, in caz contrar duce la pierderea garantiei sistemului.
Pentru orice neclaritati despre utilizarea corecta a sistemelor consultati manualul de utilizare www.keman.ro/manuale/
– 2025 –